Înființează un SRL cât ai clipi cu FirmeON

Înființează un SRL de oriunde ai fi, în doar 2-3 zile. Zero deplasări și Zero birocrație.

test azi2Asset 2AAAA

are un rating  Excelent

infiintare SRL

100% Digital

Fă-ți cont în aplicația FirmeON și completează profilul SRL-ului. Îți generăm pe loc documentele de înființare și le depunem la Registrul Comerțului.

Sistemul nostru digital te scapă de birocrație, cozi și deplasări la ghișeu. Înființează un SRL oricând și de oriunde.

Pune-ți proiectele în mișcare rapid, fără stres și fără deplasări

Înființare SRL

450 RON (+122 RON taxe Registru)
  • Întreaga documentație de înființare SRL
  • Generarea pe loc a documentelor
  • Depunerea dosarului la Registrul Comerțului prin avocat
  • Împuternicirea Avocațială este inclusă (nu trebuie să mergi la notar)
  • Ai consultantul tău dedicat
  • Suport telefonic și pe email
  • Monitorizarea dosarului până la primirea actelor de înmatriculare
  • Cont în aplicația FirmeON cu acces nelimitat și după înființare
  • Satisfacție garantată: dacă ești nemulțumit, îți dăm banii înapoi

Antreprenorii ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările
infiintare firma rapid
Înființare SRL cu FirmeON
Alte servicii de înființare SRL
Înființezi și modifici un SRL de oriunde.
Trebuie să fii în orașul unde înființezi sau modifici SRL
Nu te deplasezi nicăieri, nici măcar la notar!
Faci mai multe deplasări (la consultant, la notar, etc.)
Încarci documentele necesare direct în aplicația FirmeON
Trimiți documentele pe email sau le predai personal, în original.
Adaugi semnătura pe documentele de înființare direct în aplicația FirmeON (nu ai nevoie de semnătură electronică)
Trebuie să listezi documentele, să le semnezi și apoi să le retrimiți scanate
Primești documentele de înființare pe loc și depunem dosarul în aceeași zi
Nu primești documentele pe loc iar dosarul se depune a doua zi sau în câteva zile
Cost fix de înființare, fără taxe surpriză, indiferent de situație.
Se percep taxe extra pentru opțiuni non-standard
1 Lună de consultanță post-înființare gratuită.
Fără consultanță post-înființare, sau contra cost.
Monitorizăm noi stadiul dosarului, te anunțăm când poți ridica actele sau ți le trimitem prin poștă.
Monitorizezi singur stadiul dosarului și ridici actele când sunt gata.
Oferim servicii post-înființare, precum contabilitate, obținere număr EORI , obținerea codului intracomunitar de TVA, și multe altele.
Fără servicii post-înființare.
Suntem încrezători că ne facem treaba bine – dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi.

Cum funcționează? Înființezi un SRL în 3 pași.

Pasul 1 infiintare SRL sau PFA

Pasul 1

Îți faci cont gratuit în aplicația FirmeON

in toata romania

Pasul 2

Creezi profilul SRL-ului in aplicație și încarci documentele solicitate

dosar electronic Registrul Comerțului

Pasul 3

Semnezi documentele în aplicație (nu ai nevoie de semnătură electronică) iar noi le depunem la Registrul Comerțului

Sprijin la fiecare pas.

Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor. Suntem aici pentru tine!

Apelează-ne la 0784 772 224 sau completează formularul de contact și te sunăm noi.

Beneficiile Tale

Deschizi SRL rapid, de oriunde te-ai afla (inclusiv din străinătate!)

Chiar dacă ești în afara României, ai nevoie doar de  un smartphone pentru a înființa un SRL. Scanezi documentele cu telefonul și le încarci direct în aplicația FirmeON. Noi îți pregătim dosarul de înființare SRL și îl depunem electronic la Registrul Comerțului din județul tău.

Fără timp de așteptare! Primești documentele de înființare SRL pe loc iar noi depunem dosarul la Registrul Comerțului în aceeași zi. În 2-3 zile* primești certificatul de înregistrare al SRL-ului tău.

*Dacă nu sunt observații din partea Registrului Comerțului

telefon infiintare societate
semneaza totul online

Semnezi documentele și GATA

Zero birocrație și deplasări. Tot procesul de înființare SRL se desfășoară direct din aplicația FirmeON, inclusiv semnarea documentelor. 

Ai consultantul tău dedicat pe tot parcursul colaborării cu FirmeON. Primești răspuns la toate întrebările tale și comunicăm așa cum preferi (telefonic, prin e-mail sau pe chat).

Ai Satisfacție Garantată

Plătești un preț corect pentru valoarea serviciilor oferite, fără taxe surpriză

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă. Dacă în orice moment ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți returnăm suma achitată 🙂 

infiintare firma online
FirmeON antreprenori

Am eliminat deplasările la instituții și statul la cozi. 

Am tradus legislația în limbaj uman.

Am redus birocrația la câțiva pași ușor de urmat. 

Acum poți să te concentrezi pe ce e cu adevărat important. Pe ce știi să faci mai bine. Pe afacerea ta.

Tot ce trebuie să știi despre înființare SRL

1. Onorariul FirmeON – 450 lei pentru generarea documentelor de înființare SRL, consultanță și depunerea dosarului online la Registrul Comerțului (onorariul include declarațiile pe proprie răspundere, specimenul de semnătură și împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului).

2. Taxele percepute de Registrul Comerțului – 122 lei pentru publicarea în Monitorul Oficial.

Astfel, costurile totale la înființarea unui SRL cu Aplicația FirmeON sunt:

   450 lei Onorariul FirmeON
+ 122 lei Taxe Registrul Comerțului

= 572 LEI

1. Să deschizi un cont bancar al firmei – toate firmele din România au obligația de a avea un cont curent la o bancă. Imediat ce intri în posesia actelor de înmatriculare de la Registrul Comerțului, trebuie să mergi cu ele la orice bancă dorești și să deschizi un cont pe numele firmei. Tot acum va trebui să depui în contul firmei suma reprezentând valoarea capitalului social declarat la înființare (din noiembrie 2020, valoarea minimă a capitalului social este de 1 leu).

2. Să îți găsești un contabil – contabilitatea unui SRL este destul de complexă, ai obligația depunerii la timp a declarațiilor fiscale, motiv pentru care va trebui să colaborezi cu un contabil care să țină evidența contabilă, să depună declarațiile la ANAF, și care să te îndrume atunci când ai nelămuriri. 

3. Să îți iei Registrul Unic de Control de la ANAF (cost 30 de lei) – acest registru este necesar pentru ca un control să poată fi efectuat. În cazul în care ai un control și tu nu ai acest registru, vei primi amendă.

4. Să îți alegi un program de facturare – există o serie de soluții pe piață, unele fiind chiar gratuite. Un program de facturare te va ajuta să emiți facturi într-un mod simplu și rapid, fiind totodată sigur că sunt și corecte din punct de vedere legislativ.

5. Odată cu alegerea programului de facturare, va trebui să emiți o decizie de facturare. În această decizie numești o persoană responsabilă cu facturarea în firmă, stabilești ce serie vei folosi pe facturi și de la ce număr vei începe facturarea.

6. Să obții un cod special de TVA – dacă știi sau preconizezi că vei lucra cu firme din UE sau că vei achiziționa servicii din UE.

FirmeON îți oferă consultanță și servicii post-înființare SRL complete, ce includ alegerea programului de facturare, obținerea Registrului Unic de Control de la ANAF, a codului intracomunitar de TVA, și multe altele.

1. Orice SRL trebuie să aibă un sediu social, aceasta fiind adresa oficială a SRL-ului. Sediul social poate fi stabilit:

– într-o locuință (proprie sau a altcuiva) 
– în alt spațiu închiriat sau pentru care ți se acordă drept de folosință cu titlu gratuit

– la cabinetul unui avocat, cu care vei încheia un contract de asistență juridică. Găzduirea sediului social este recomandată doar ca ultimă variantă, întrucat este mai costisitoare, limitativă (nu se pot autoriza codurile CAEN la sediu) și temporară (contractele se încheie de regulă pe 1 an).

Odată ce ai stabilit unde va fi sediul social, va fi necesar să închei un Contract de închiriere (dacă vei plăti o sumă de bani pentru a folosi spațiul) sau un Contract de Comodat (dacă vei putea folosi spațiul respectiv gratuit) între proprietarul spațiului și SRL-ul tău. Chiar dacă proprietarul spațiului ești tu, va fi necesar să închei un Contract de Comodat între tine și SRL. De aceste lucruri se ocupă echipa FirmeON, însă este bine să știi de la început astfel încât să decizi unde vei stabili sediul social al SRL-ului.

 

2. Orice SRL trebuie să aibă un capital social. Valoarea minimă a capitalului social este de 1 RON pentru un SRL cu un singur asociat / 2 RON pentru un SRL cu doi asociați, ș.a.m.d. 

Capitalul social nu se mai depune la bancă înainte de înființarea firmei ci după înființare, odată cu deschiderea unui cont curent bancar în numele firmei. 

Chiar dacă valoarea minimă a capitalului este de 1 RON, îți recomandăm să alegi o valoare de cel puțin 200 de RON. Astfel, firma va beneficia de mai multă credibilitate în relația cu partenerii săi.

Capitalul social poate fi folosit în activitatea curentă a firmei. Mai multe informații despre cum poți folosi capitalul social găsești aici.  

 

3. Pentru ca SRL-ul să poată desfășura o activitate economică, este necesară autorizarea la Registrul Comerțului a codurilor CAEN aferente activităților respective. În funcție de locul unde vei desfășura activitatea, codurile CAEN pot fi autorizate la sediul social, la un punct de lucru sau la terți (dacă vei desfășura activitățile în alte locații, spre exemplu la adresa clienților). Acest aspect îl vei discuta mai pe larg cu consultantul FirmeON.

 

4. Un SRL nou-înființat este neplătitor de TVA. Devii în mod obligatoriu plătitor de TVA atunci când cifra de afaceri depășește 300.000 RON/an. Poți, de asemenea, opta să devii plătitor de TVA chiar dacă ai o cifră de afaceri mai mică, prin depunerea unei declarații la ANAF.

Pentru înființarea unui SRL ai nevoie doar de două acte:

1. Copie după actul de identitate

2. Document care atestă dreptul de proprietate asupra spațiului cu destinație sediu social (de exemplu,  Titlu de proprietate/Certificat de moștenitor/Extras de Carte Funciară, etc.)

Nu știi ce ai de făcut după înființare?

Îți oferim 1 Lună de consultanță gratuită.

Discută cu un consultant.

Suntem aici pentru tine.

Contactează-ne la 0784 772 224 sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului alăturat și te contactăm noi.

consultant infiintare firma