Skip to content

Cea mai simplă metodă de înființare SRL

Înființează un SRL de oriunde ai fi, în doar 2-3 zile. Zero deplasări și Zero birocrație.

Infiintare firma imagine principala
test azi2Asset 2AAAA

are un rating  Excelent

Ce spun clienții noștri

Începe propria afacere de oriunde ai fi, 100% digital.

Clienții noștri ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările

Înființare SRL cu FirmeON
Alte servicii de înființare SRL
da
Înființezi și modifici o firmă de oriunde, inclusiv din străinătate.
nu
Trebuie să fii în orașul unde înființezi sau modifici firma.
da
Nu te deplasezi nicăieri, nici măcar la notar!
nu
Faci mai multe deplasări (la biroul firmei de consultanță, la notar, etc.).
da
Scanezi documentele și ni le trimiți pe email.
nu
Trebuie să faci copii după documente sau să le duci personal, în original.
da
Procesăm actele și depunem dosarul în aceeași zi. Fără timp de așteptare.
nu
Actele nu se procesează în aceeași zi, ci în decurs de câteva zile.
da
Împuternicire avocațială inclusă în onorariu.
nu
Ai nevoie de procură notarială, ce implică deplasări și costuri suplimentare.
da
Onorariu fix de înființare, fără taxe surpriză, indiferent de situație.
nu
Se percep taxe extra pentru redactarea Contractului de Comodat și a altor documente.
da
Plătești abia la depunere.
nu
Plătești cel puțin 50% avans la semnarea contractului.
da
1 Lună de consultanță post-înființare gratuită.
nu
Fără consultanță post-înființare, sau contra cost.
da
Monitorizăm noi stadiul dosarului, te anunțăm când poți ridica actelesau ți le trimitem prin poștă.
nu
Monitorizezi singur stadiul dosarului și ridici actele când sunt gata.
da
Oferim servicii post-înființare, precum contabilitate, obținere număr EORI , obținerea codului intracomunitar de TVA, și multe altele.
nu
Fără servicii post-înființare.

Cum funcționează? Înființezi un SRL în 3 pași.

Pasul 1 infiintare SRL sau PFA

Pasul 1

Completeză formularul de contact sau apeleză 0784 772 224

in toata romania

Pasul 2

Ne trimiți documentele solicitate pe email

dosar electronic Registrul Comerțului

Pasul 3

Îți pregătim dosarul de înființare și îl depunem electronic la Registrul Comerțului

Beneficiile Tale

Deschizi SRL rapid, de oriunde te-ai afla (inclusiv din străinătate!)

Chiar dacă ești în afara României, ai nevoie doar de  un smartphone pentru a înființa un SRL. Scanezi actele solicitate cu telefonul iar noi îți pregătim dosarul de înființare SRL și îl depunem electronic la Registrul Comerțului din județul tău.

Fără timp de așteptare! Procesăm actele în ziua în care le primim și depunem dosarul imediat ce ne trimiți actele semnate. Dacă ne trimiți astăzi toate actele solicitate, noi tot astăzi îți pregătim și îți depunem dosarul iar în 2-3 zile primești certificatul de înregistrare.

servicii rapide
infiintare firma cu firmeon

Semnezi documentele și GATA

Zero birocrație. Nu te deplasezi nicăieri și nu trebuie să faci nimic altceva decât să semnezi documentele pe care ți le pregătim. 

Primești răspuns la toate întrebările tale și comunicăm așa cum preferi (telefonic, prin e-mail sau whatsapp).

Plătești abia la sfârșit

Plătești un preț corect pentru valoarea serviciilor oferite, fără taxe ascunse. Plătești factura abia când actele sunt gata de depunere, nu înainte.

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă. Dacă în orice moment ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință. Tocmai de asta nici nu îți cerem banii de la început :-).

beneficii cu firmeon

Tot ce trebuie să știi despre înființare SRL

1. Orice SRL trebuie să aibă un sediu social, aceasta fiind adresa oficială a SRL-ului. Sediul social poate fi stabilit:

– într-o locuință (proprie sau a altcuiva) 
– în alt spațiu închiriat sau pentru care ți se acordă drept de folosință cu titlu gratuit

– la cabinetul unui avocat, cu care vei încheia un contract de asistență juridică. Găzduirea sediului social este recomandată doar ca ultimă variantă, întrucat este mai costisitoare, limitativă (nu se pot autoriza codurile CAEN la sediu) și temporară (contractele se încheie de regulă pe 1 an).

Odată ce ai stabilit unde va fi sediul social, va fi necesar să închei un Contract de închiriere (dacă vei plăti o sumă de bani pentru a folosi spațiul) sau un Contract de Comodat (dacă vei putea folosi spațiul respectiv gratuit) între proprietarul spațiului și SRL-ul tău. Chiar dacă proprietarul spațiului ești tu, va fi necesar să închei un Contract de Comodat între tine și SRL. De aceste lucruri se ocupă echipa FirmeON, însă este bine să știi de la început astfel încât să decizi unde vei stabili sediul social al SRL-ului.

2. Pentru ca SRL-ul să poată desfășura o activitate economică, este necesară autorizarea la Registrul Comerțului a codurilor CAEN aferente activităților respective. În funcție de locul unde vei desfășura activitatea, codurile CAEN pot fi autorizate la sediul social, la un punct de lucru sau la terți (dacă vei desfășura activitățile în alte locații, spre exemplu la adresa clienților). Acest aspect îl vei discuta mai pe larg cu consultantul FirmeON.

3. Un SRL nou-înființat este neplătitor de TVA. Devii în mod obligatoriu plătitor de TVA atunci când cifra de afaceri depășește 300.000 RON/an. Poți, de asemenea, opta să devii plătitor de TVA chiar dacă ai o cifră de afaceri mai mică, prin depunerea unei declarații la ANAF.

Pentru înființarea unui SRL ai nevoie doar de două acte:

1. Copie după actul de identitate

2. Document care atestă dreptul de proprietate asupra spațiului cu destinație sediu social (de exemplu,  Titlu de proprietate/Certificat de moștenitor/Extras de Carte Funciară, etc.)

Atunci când înființezi un SRL cu FirmeON, ai doar două costuri:

1. Onorariul FirmeON – 450 lei pentru consultanță, întocmirea documentației și depunerea dosarului online la Registrul Comerțului (onorariul include declarațiile pe proprie răspundere, specimenul de semnătură și împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului).

2. Taxele percepute de Registrul Comerțului – 122 lei pentru publicarea în Monitorul Oficial.

Astfel, costurile totale la înființarea unui SRL cu FirmeON sunt:

   450 lei Onorariul FirmeON
+ 122 lei Taxe Registrul Comerțului

= 572 LEI

1. Să deschizi un cont bancar al firmei – toate firmele din România au obligația de a avea un cont curent la o bancă. Imediat ce intri în posesia actelor de înmatriculare de la Registrul Comerțului, trebuie să mergi cu ele la orice bancă dorești și să deschizi un cont pe numele firmei. Tot acum va trebui să depui în contul firmei suma reprezentând valoarea capitalului social declarat la înființare (din noiembrie 2020, valoarea minimă a capitalului social este de 1 leu).

2. Să îți găsești un contabil – contabilitatea unui SRL este destul de complexă, ai obligația depunerii la timp a declarațiilor fiscale, motiv pentru care va trebui să colaborezi cu un contabil care să țină evidența contabilă, să depună declarațiile la ANAF, și care să te îndrume atunci când ai nelămuriri. 

3. Să îți iei Registrul Unic de Control de la ANAF (cost 30 de lei) – acest registru este necesar pentru ca un control să poată fi efectuat. În cazul în care ai un control și tu nu ai acest registru, vei primi amendă.

4. Să mergi la banca unde ai depus capitalul social pentru a transforma contul de capital social într-un cont curent. Dacă te-ai razgandit și nu mai vrei să deschizi un cont bancar la banca unde ai depus capitalul social, îl poți închide și deschide un cont curent la altă bancă. Important este ca firma ta să aibă un cont bancar. 

5. Să îți alegi un program de facturare – există o serie de soluții pe piață, unele fiind chiar gratuite. Un program de facturare te va ajuta să emiți facturi într-un mod simplu și rapid, fiind totodată sigur că sunt și corecte din punct de vedere legislativ.

6. Odată cu alegerea programului de facturare, va trebui să emiți o decizie de facturare. În această decizie numești o persoană responsabilă cu facturarea în firmă, stabilești ce serie vei folosi pe facturi și de la ce număr vei începe facturarea.

7. Să obții un cod special de TVA – dacă știi sau preconizezi că vei lucra cu firme din UE sau că vei achiziționa servicii din UE.

FirmeON îți oferă consultanță și servicii post-înființare SRL complete, ce includ alegerea programului de facturare, obținerea Registrului Unic de Control de la ANAF, a codului intracomunitar de TVA, și multe altele.

Nu știi ce ai de făcut după înființare?

Îți oferim 1 Lună de consultanță gratuită.

Discută cu un consultant.

Suntem aici pentru tine. Contactează-ne.

infiintare srl si pfa contact