Înființează-ți PFA-ul cât ai clipi cu FirmeON

Înființează un PFA de oriunde ai fi, în doar câteva zile. Zero deplasări și Zero birocrație.

are un rating  Excelent

Ce spun clienții noștri

infiintare SRL

100% Digital

Fă-ți cont în aplicația FirmeON și completează profilul PFA-ului. Îți generăm pe loc documentele de înființare și le depunem la Registrul Comerțului.

Sistemul nostru digital te scapă de birocrație, cozi și deplasări la ghișeu. Înființează un PFA oricând și de oriunde.

Pune-ți proiectele în mișcare rapid, fără stres și fără deplasări

Înființare PFA

350 RON (taxe Registru zero)
  • Întreaga documentație de înființare PFA
  • Generarea pe loc a documentelor
  • Depunerea dosarului la Registrul Comerțului prin avocat
  • Împuternicirea Avocațială este inclusă (nu trebuie să mergi la notar)
  • Ai consultantul tău dedicat
  • Suport telefonic și pe email
  • Monitorizarea dosarului până la primirea actelor de înmatriculare
  • Cont în aplicația FirmeON cu acces nelimitat și după înființare
  • Satisfacție garantată: dacă ești nemulțumit, îți dăm banii înapoi

Antreprenorii ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările
infiintare firma rapid
Înființare PFA cu FirmeON
Alte servicii de înființare PFA
Înființezi și modifici un PFA de oriunde.
Trebuie să fii în orașul unde înființezi sau modifici PFA
Nu te deplasezi nicăieri, nici măcar la notar!
Faci mai multe deplasări (la consultant, la notar, etc.)
Încarci documentele necesare direct în aplicația FirmeON
Trimiți documentele pe email sau le predai personal, în original.
Adaugi semnătura pe documentele de înființare direct în aplicația FirmeON (nu ai nevoie de semnătură electronică)
Trebuie să listezi documentele, să le semnezi și apoi să le retrimiți scanate
Primești documentele de înființare pe loc și depunem dosarul în aceeași zi
Nu primești documentele pe loc iar dosarul se depune a doua zi sau în câteva zile
Cost fix de înființare, fără taxe surpriză, indiferent de situație.
Se percep taxe extra pentru opțiuni non-standard
1 Lună de consultanță post-înființare gratuită.
Fără consultanță post-înființare, sau contra cost.
Monitorizăm noi stadiul dosarului, te anunțăm când poți ridica actele sau ți le trimitem prin poștă.
Monitorizezi singur stadiul dosarului și ridici actele când sunt gata.
Oferim servicii post-înființare, precum depunerea Declarației Unice, cod intracomunitar de TVA, și multe altele.
Fără servicii post-înființare.
Suntem încrezători că ne facem treaba bine – dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi.

Cum funcționează? Înființezi un PFA în 3 pași.

Pasul 1 infiintare SRL sau PFA

Pasul 1

Intri în aplicatia FirmeON sau ne contactezi la  0371 700 410

in toata romania

Pasul 2

Răspunzi la câteva întrebări simple și încarci documentele solicitate

Dacă în loc să completezi răspunsurile în aplicație, preferi să discuți cu un consultant, contactează-ne și îți completăm noi toate datele conform specificațiilor tale.

dosar electronic Registrul Comerțului

Pasul 3

Semnezi actele generate automat direct în aplicație (nu ai nevoie de semnătură electronică) iar noi le depunem la Registrul Comerțului

Sprijin la fiecare pas.

Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor. Suntem aici pentru tine!

Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi.

Beneficiile Tale

Deschizi PFA rapid, de oriunde te-ai afla (inclusiv din străinătate!)

Chiar dacă ești în afara României, ai nevoie doar de  un smartphone pentru a înființa un PFA. Scanezi documentele cu telefonul și le încarci direct în aplicația FirmeON. Noi îți pregătim dosarul de înființare PFA și îl depunem electronic la Registrul Comerțului din județul tău.

Fără timp de așteptare! Primești documentele de înființare PFA pe loc iar noi depunem dosarul la Registrul Comerțului în aceeași zi. În  câteva zile primești certificatul de înregistrare al PFA-ului tău.

telefon infiintare societate
semneaza totul online

Semnezi documentele și GATA

Zero birocrație și deplasări. Tot procesul de înființare PFA se desfășoară direct din aplicația FirmeON, inclusiv semnarea documentelor. 

Ai consultantul tău dedicat pe tot parcursul colaborării cu FirmeON. Primești răspuns la toate întrebările tale și comunicăm așa cum preferi (telefonic, prin e-mail sau pe chat).

Ai Satisfacție Garantată

Plătești un preț corect pentru valoarea serviciilor oferite, fără taxe surpriză

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă. Dacă în orice moment ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți returnăm suma achitată 🙂 

infiintare firma online
FirmeON antreprenori

Am eliminat deplasările la instituții și statul la cozi. 

Am tradus legislația în limbaj uman.

Am redus birocrația la câțiva pași ușor de urmat. 

Acum poți să te concentrezi pe ce e cu adevărat important. Pe ce știi să faci mai bine. Pe afacerea ta.

Tot ce trebuie să știi despre înființare PFA

1. Denumirea unui PFA este formată din numele și prenumele titularului sau din numele si inițiala prenumelui titularului, la care se adaugă sintagma “Persoană Fizică Autorizată”.

Dacă există deja un PFA cu același nume, se va adăuga inițiala prenumelui tatălui sau a mamei.

Spre exemplu, un PFA se poate numi:
– Popescu Ion Persoană Fizică Autorizată
– Popescu I Persoană Fizică Autorizată
– Popescu M. Ion Persoană Fizică Autorizată, presupunând în acest caz că inițiala prenumelui tatălui este M.

2. Orice PFA trebuie să aibă un sediu profesional, aceasta fiind adresa oficială a PFA-ului. Sediul profesional poate fi stabilit:

– într-o locuință (proprie sau a altcuiva) 
– în alt spațiu închiriat sau pentru care ți se acordă drept de folosință cu titlu gratuit

Odată ce ai stabilit unde va fi sediul profesional, va fi necesar să închei un Contract de închiriere (dacă vei plăti o sumă de bani pentru a folosi spațiul) sau un Contract de Comodat (dacă vei putea folosi spațiul respectiv gratuit) între proprietarul spațiului și PFA-ul tău. Chiar dacă proprietarul spațiului ești tu, va fi necesar să închei un Contract de Comodat între tine și PFA. De aceste lucruri se ocupă echipa FirmeON, însă este bine să știi de la început astfel încât să decizi unde vei stabili sediul profesional al PFA-ului.

3. Pentru ca PFA-ul să poată desfășura o activitate economică, este necesară autorizarea la Registrul Comerțului a codurilor CAEN aferente activităților respective. În funcție de locul unde vei desfășura activitatea, codurile CAEN pot fi autorizate la sediul profesional, la un punct de lucru sau la terți (dacă vei desfășura activitățile în alte locații, spre exemplu la adresa clienților). Acest aspect îl vei discuta mai pe larg cu consultantul FirmeON.

Pentru înființarea unui PFA ai nevoie doar de trei acte:

1. Copie după actul de identitate

2. Document care atestă dreptul de proprietate asupra spațiului cu destinație sediu profesional (de exemplu,  Titlu de proprietate/Certificat de moștenitor/Extras de Carte Funciară, etc.)

3. Document care atestă pregătirea profesională sau experiența de muncă în domeniul vizat

Onorariul FirmeON – 350 lei pentru generarea documentelor de înființare PFA, consultanță și depunerea dosarului online la Registrul Comerțului (onorariul include specimenul de semnătură și împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului). 

1. Să obții un cod special de TVA – dacă vei lucra cu firme din UE sau vei achiziționa servicii din UE.

2. Să te înregistrezi in Spațiul Privat Virtual (SPV) ANAF , acolo unde vei putea depune Declarația Unică.

3. Să depui Declarația Unică în maxim 30 de zile de la înființarea PFA-ului – în Declarația Unică vei trece venitul total estimat și cheltuielile totale estimate din activitatea PFA-ului, pentru anul în curs.

FirmeON îți oferă servicii post-înființare PFA complete, ce includ obținerea codului de TVA, înregistrarea în SPV ANAF, completarea și depunerea Declarației Unice.

Despre obligațiile unui PFA după înființare poți citi mai multe aici.

Nu știi ce ai de făcut după înființare?

Îți oferim 1 Lună de consultanță gratuită.

Discută cu un consultant.

Suntem aici pentru tine.

Contactează-ne la 0371 700 410 sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului alăturat și te contactăm noi.

consultant infiintare firma