Skip to content

Cea mai simplă metodă de înființare PFA

Înființează un PFA de oriunde ai fi, în doar 2-3 zile. Zero deplasări și Zero birocrație.

Infiintare firma imagine principala
test azi2Asset 2AAAA

are un rating  Excelent

Ce spun clienții noștri

Începe propria afacere de oriunde ai fi, 100% digital.

Clienții noștri ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările

Înființare PFA cu FirmeON
Alte servicii de înființare PFA
da
Înființezi și modifici un PFA de oriunde.
nu
Trebuie să fii în orașul unde înființezi sau modifici PFA-ul.
da
Nu te deplasezi nicăieri, nici măcar la notar!
nu
Faci mai multe deplasări (la biroul firmei de consultanță, la notar, etc.)
da
Scanezi documentele și ni le trimiți pe email.
nu
Trebuie să faci copii după documente sau să le duci personal, în original.
da
Procesăm actele și depunem dosarul în aceeași zi. Fără timp de așteptare.
nu
Actele nu se procesează în aceeași zi, ci în decurs de câteva zile.
da
Onorariu fix de înființare, fără taxe surpriză, indiferent de situație.
nu
Se percep taxe extra pentru redactarea Contractului de Comodat și a altor documente.
da
Plătești abia la depunere.
nu
Plătești cel puțin 50% avans la semnarea contractului.
da
1 Lună de consultanță post-înființare gratuită.
nu
Fără consultanță post-înființare, sau contra cost.
da
Monitorizăm noi stadiul dosarului, te anunțăm când poți ridica actelesau ți le trimitem prin poștă.
nu
Monitorizezi singur stadiul dosarului și ridici actele când sunt gata.
da
Oferim servicii post-înființare, precum depunerea Declarației Unice, cod intracomunitar de TVA, și multe altele.
nu
Fără servicii post-înființare.

Cum funcționează? Înființezi un PFA în 3 pași.

Pasul 1 infiintare SRL sau PFA

Pasul 1

Completează formularul de contact sau contactează-ne la 0784 772 224

in toata romania

Pasul 2

Ne trimiți documentele solicitate pe email.

dosar electronic Registrul Comerțului

Pasul 3

Îți pregătim dosarul de înființare și îl depunem electronic la Registrul Comerțului

Beneficiile Tale

Deschizi PFA rapid, de oriunde te-ai afla (inclusiv din străinătate!)

Chiar dacă ești în afara României, ai nevoie doar de  un smartphone pentru a înființa un PFA. Scanezi actele solicitate cu telefonul iar noi îți pregătim dosarul de înființare PFA și îl depunem electronic la Registrul Comerțului din județul tău.

Fără timp de așteptare! Procesăm actele în ziua în care le primim și depunem dosarul imediat ce ne trimiți actele semnate. Dacă ne trimiți astăzi toate actele solicitate, noi tot astăzi îți pregătim și îți depunem dosarul iar în 2-3 zile primești certificatul de înregistrare.

servicii rapide
infiintare firma cu firmeon

Semnezi documentele și GATA

Zero birocrație. Nu te deplasezi nicăieri și nu trebuie să faci nimic altceva decât să semnezi documentele pe care ți le pregătim. 

Primești răspuns la toate întrebările tale și comunicăm așa cum preferi (telefonic, prin e-mail sau whatsapp).

Plătești abia la sfârșit

Plătești un preț corect pentru valoarea serviciilor oferite, fără taxe ascunse. Plătești factura abia când actele sunt gata de depunere, nu înainte.

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă. Dacă în orice moment ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință. Tocmai de asta nici nu îți cerem banii de la început :-).

beneficii cu firmeon

Tot ce trebuie să știi despre înființare PFA

1. Denumirea unui PFA este formată din numele și prenumele titularului sau din numele si inițiala prenumelui titularului, la care se adaugă sintagma “Persoană Fizică Autorizată”.

Dacă există deja un PFA cu același nume, se va adăuga inițiala prenumelui tatălui sau a mamei.

Spre exemplu, un PFA se poate numi:
– Popescu Ion Persoană Fizică Autorizată
– Popescu I Persoană Fizică Autorizată
– Popescu M. Ion Persoană Fizică Autorizată, presupunând în acest caz că inițiala prenumelui tatălui este M.

2. Orice PFA trebuie să aibă un sediu profesional, aceasta fiind adresa oficială a PFA-ului. Sediul profesional poate fi stabilit:

– într-o locuință (proprie sau a altcuiva) 
– în alt spațiu închiriat sau pentru care ți se acordă drept de folosință cu titlu gratuit

Odată ce ai stabilit unde va fi sediul profesional, va fi necesar să închei un Contract de închiriere (dacă vei plăti o sumă de bani pentru a folosi spațiul) sau un Contract de Comodat (dacă vei putea folosi spațiul respectiv gratuit) între proprietarul spațiului și PFA-ul tău. Chiar dacă proprietarul spațiului ești tu, va fi necesar să închei un Contract de Comodat între tine și PFA. De aceste lucruri se ocupă echipa FirmeON, însă este bine să știi de la început astfel încât să decizi unde vei stabili sediul profesional al PFA-ului.

3. Pentru ca PFA-ul să poată desfășura o activitate economică, este necesară autorizarea la Registrul Comerțului a codurilor CAEN aferente activităților respective. În funcție de locul unde vei desfășura activitatea, codurile CAEN pot fi autorizate la sediul profesional, la un punct de lucru sau la terți (dacă vei desfășura activitățile în alte locații, spre exemplu la adresa clienților). Acest aspect îl vei discuta mai pe larg cu consultantul FirmeON.

Pentru înființarea unui PFA ai nevoie doar de trei acte:

1. Copie după actul de identitate

2. Document care atestă dreptul de proprietate asupra spațiului cu destinație sediu profesional (de exemplu,  Titlu de proprietate/Certificat de moștenitor/Extras de Carte Funciară, etc.)

3. Document care atestă pregătirea profesională sau experiența de muncă în domeniul vizat

 Onorariul FirmeON – 350 lei pentru consultanță, întocmirea documentației și depunerea dosarului online la Registrul Comerțului (onorariul include specimenul de semnătură și împuternicirea avocațială pentru depunerea dosarului). 

1. Să obții un cod special de TVA – dacă vei lucra cu firme din UE sau vei achiziționa servicii din UE.

2. Să te înregistrezi in Spațiul Privat Virtual (SPV) ANAF , acolo unde vei putea depune Declarația Unică.

3. Să depui Declarația Unică în maxim 30 de zile de la înființarea PFA-ului – în Declarația Unică vei trece venitul total estimat și cheltuielile totale estimate din activitatea PFA-ului, pentru anul în curs.

FirmeON îți oferă servicii post-înființare PFA complete, ce includ obținerea codului de TVA, înregistrarea în SPV ANAF, completarea și depunerea Declarației Unice.

Despre obligațiile unui PFA după înființare poți citi mai multe aici.

Nu știi ce ai de făcut după înființare?

Îți oferim 1 Lună de consultanță gratuită.

Discută cu un consultant.

Suntem aici pentru tine. Contactează-ne.

infiintare srl si pfa contact