Servicii de Contabilitate Complete

Servicii de contabilitate pentru firme de pe tot cuprinsul țării. Specializați în colaborări digitale, la distanță (remote).

Clienții noștri ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările​

Cui ne adresăm

  • Firmelor nou-înființate
  • Firmelor cu istoric, de toate mărimile și din toate domeniile de activitate (servicii, comerț, producție, etc.)
  • Persoanelor Fizice (PFA, II, IF, Profesii Liberale)
  • Asociațiilor, Fundațiilor și ONG-urilor

Ne mândrim cu un portofoliu de peste 250 de clienți din toate industriile, inclusiv din sfera online (magazine online, servicii IT, designeri, copywriteri, etc.).

Avem experiență cu platformele de vânzări online (eMag, Amazon, etc.), platforme precum Upwork, sisteme de plată PayPal, Revolut, etc. 

Asset 222
servicii valabile in toata tara

Cum lucrăm

Biroul nostru de contabilitate este în Sectorul 3 din București, însă colaborăm cu firme din toată țara. Suntem specializați în colaborarea “la distanţă“ (remote) cu clienți care nu locuiesc în țară sau care călătoresc mult.

Ce îți oferim

Documentele contabile se predau / se trimit prin curier, e-mail sau dropbox în prima săptămână din lună.

Vei avea un contabil dedicat, care va cunoaște în amănunt activitatea firmei tale. Vei ține legătura mereu cu aceeași persoană

Documentele se înregistrează în contabilitate până la data de 20 ale lunii. Te anunțăm din timp ce impozite ai de plată, astfel încât să nu fii surprins.

Programăm de comun acord o întâlnire lunară/trimestrială, în care să discutăm despre semnificația din spatele cifrelor contabile. Îți dăm sfaturi de îmbunătățire a procedurilor interne, reducere a costurilor și dezvoltarea afacerii.

Ce tarife practicăm

Tarifele noastre sunt structurate în funcție de:

  • Volumul documentelor contabile
  • Numărul centrelor de profit ale firmei
  • Statutul TVA –  plătitor/neplătitor de TVA
  • Implicațiile fiscale ale operațiunilor desfășurate (ex. dacă există importuri, dacă firma colaborează cu parteneri din alte țări, dacă există plăți în alte monede, etc.)
  • Numărul de salariați (dacă există)

Pentru a-ți comunica o ofertă de prețuri concretă, va trebui mai întâi să ne spui mai multe despre activitatea pe care o desfășori. De aceea, te rugăm să ne contactezi prin formularul de mai jos pentru a discuta amănunțit despre o potențială colaborare.

test azi2Asset 2AAAA

are un rating  Excelent

Solicită ofertă contabilitate

Discută cu un expert contabil despre afacerea ta și primește o oferta personalizată de servicii și tarife.

infiintare srl si pfa contact

Ce spun clienții noștri

“Printre cei mai profesioniști oameni cu care am lucrat in viața mea! Multe mulțumiri pentru serviciile dumneavoastră.”

Trascaian Petru Vasile
05.07.2019

“Foarte prompți, transparență maximă și seriozitate. Chiar meritați 5 stele.”

Emi

"Servicii profesioniste din orice punct de vedere. Inainte de a apela la aceasta firma, am studiat piata si am discutat si cu concurenta, insa, nimeni nu a reusit sa ma convinga sa colaborez cu ei. Intr-un final, am reusit sa dau peste FirmeOn, unde am primit tot suportul necesar si toata increderea lor. Va multumesc!!”

Ionescu Alexandru
24.11.2019

“FirmeON mi-a oferit un serviciu excelent. Întotdeauna prompți, amabili, oferind sfaturi foarte utile și explicații de o claritate academică!”

Ciprian Dragomir
11.07.2019

“Mulțumesc Firmeon pentru colaborarea foarte plăcută și constructivă. Recomand cu încredere!”

Iuliana Eladii
06.03.2020

“Made my life so much easier considering that I'm not currently in Romania. Very responsive, and serious about their work. The process worked exactly as advertised.”

Alin Popa
28.05.2020

“Un profesionalism si o promptitudine de nota 10 - recomand cu mare caldura.”

Cantaragiu Valeriu Daniel
18.12.2019

“Recomand cu placere ! O echipa profi pe care te poti baza!”

Adrian Valentin
02.10.2019

“Very professional and helpfull. I will strongly recommend them.”

Babar Khan

“Recomand cu incredere . Am apelat la ei si m-au ajutat efectiv cu orice problema . Sunt foarte multumit de serviciile lor si de rapiditatea cu care au rezolvat toate actele!”

Seby Șerban