Servicii de Contabilitate Complete

Servicii de contabilitate pentru firme de pe tot cuprinsul țării. Specializați în colaborări digitale, la distanță (remote).

Clienții noștri ne aleg pentru că...

Oferim servicii care depășesc așteptările​

Cui ne adresăm

  • Firmelor nou-înființate
  • Firmelor cu istoric, de toate mărimile și din toate domeniile de activitate (servicii, comerț, producție, etc.)
  • Persoanelor Fizice (PFA, II, IF, Profesii Liberale)
  • Asociațiilor, Fundațiilor și ONG-urilor

Ne mândrim cu un portofoliu de peste 250 de clienți din toate industriile, inclusiv din sfera online (magazine online, servicii IT, designeri, copywriteri, etc.).

Avem experiență cu platformele de vânzări online (eMag, Amazon, etc.), platforme precum Upwork, sisteme de plată PayPal, Revolut, etc. 

Asset 222
servicii valabile in toata tara

Cum lucrăm

Biroul nostru de contabilitate este în Sectorul 3 din București, însă colaborăm cu firme din toată țara. Suntem specializați în colaborarea “la distanţă“ (remote) cu clienți care nu locuiesc în țară sau care călătoresc mult.

Ce îți oferim

Documentele contabile se predau / se trimit prin curier, e-mail sau dropbox în prima săptămână din lună.

Vei avea un contabil dedicat, care va cunoaște în amănunt activitatea firmei tale. Vei ține legătura mereu cu aceeași persoană

Documentele se înregistrează în contabilitate până la data de 20 ale lunii. Te anunțăm din timp ce impozite ai de plată, astfel încât să nu fii surprins.

Programăm de comun acord o întâlnire lunară/trimestrială, în care să discutăm despre semnificația din spatele cifrelor contabile. Îți dăm sfaturi de îmbunătățire a procedurilor interne, reducere a costurilor și dezvoltarea afacerii.

Ce tarife practicăm

Tarifele noastre sunt structurate în funcție de:

  • Volumul documentelor contabile
  • Numărul centrelor de profit ale firmei
  • Statutul TVA –  plătitor/neplătitor de TVA
  • Implicațiile fiscale ale operațiunilor desfășurate (ex. dacă există importuri, dacă firma colaborează cu parteneri din alte țări, dacă există plăți în alte monede, etc.)
  • Numărul de salariați (dacă există)

Pentru a-ți comunica o ofertă de prețuri concretă, va trebui mai întâi să ne spui mai multe despre activitatea pe care o desfășori. De aceea, te rugăm să ne contactezi prin formularul de mai jos pentru a discuta amănunțit despre o potențială colaborare.

logo firmeon

are un rating  Excelent

Ce spun clienții noștri

Solicită ofertă contabilitate

Discută cu un expert contabil despre afacerea ta și primește o oferta personalizată de servicii și tarife.

infiintare srl si pfa contact