fbpx
Skip to content

Cod TVA
intracomunitar

Obține un cod de TVA intracomunitar pentru firma ta și dezvoltă-ți afacerea peste hotare.

cod intracomunitar tva

are un rating  Excelent

Ce spun clienții noștri

Obține codul intracomunitar de TVA

Pasul 1 infiintare SRL sau PFA

Pasul 1

in toata romania

Pasul 2

Completezi datele firmei și datele reprezentantului legal

dosar electronic Registrul Comerțului

Pasul 3

Îți generăm pe loc dosarul complet și ghidul pentru depunerea acestuia la ANAF

Cod TVA
intracomunitar

50 RON
  • Documentație completă obținere TVA intracomunitar generată pe loc
  • Ghid depunere documente la ANAF
  • Suport telefonic și pe email
  • Serviciu disponibil 24/7
  • Satisfacție garantată: dacă ești nemulțumit, îți dăm banii înapoi

Beneficiile Tale

medianr3Asset 6

Rapid și Digital

Cu aplicația inteligentă FirmeON, dosarul pentru codul de TVA intracomunitar se generează pe loc - zero timp de așteptare.

Sprijin la fiecare pas

Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor.
Apelează-ne la 0784 772 224 .

412Asset 1

Satisfacție Garantată

Plătești un preț corect pentru valoarea serviciilor oferite, fără taxe surpriză. Dacă în orice moment ești nemulțumit de colaborarea cu noi,
îți returnăm suma achitată 🙂

Când am nevoie de acest cod?

Codul intracomunitar (special) de TVA este un cod care se folosește de către firmele (indiferent dacă este vorba de un PFA sau de un SRL) care nu sunt plătitoare de TVA. Acest cod este necesar pentru a putea colabora cu firme din Uniunea Europeană.

Exemplul 1 - Achiziții de servicii din UE

De exemplu, dacă vrei să achiziționezi servicii de la o firmă prestatoare din UE (servici precum reclame de la Google sau Facebook, abonamente pentru aplicații web necesare desfășurării activității firmei, etc.), va trebui să le comunici acestor parteneri un cod de TVA. Firma din UE va emite o factură fără TVA, urmând ca TVA-ul aferent (19% din valoarea facturată) să îl declari la ANAF prin declarațiile 301 și 390 și să îl plătești ulterior în România.

Exemplul 2 - Prestări de servicii în UE

Situația este similară atunci când firma ta este cea care prestează servicii către un client din UE. Clientul va trebui să îți comunice un cod de TVA, tu vei emite o factură fără TVA, urmând ca firma din UE să plătească TVA-ul aferent conform legislației în vigoare în țara unde își are rezidența fiscală. În acest caz, singura ta obligație este de a include codul de TVA pe factura emisă și de a declara serviciile prestate în declarația 390.

Exemplul 3 - Achiziții de produse din UE (peste 10.000 Euro)

Atunci când firma ta achiziționează produse din UE și valoarea achizițiilor depășește pragul de 10.000 Euro, ești obligat să plătești TVA-ul aferent în România. Ca și în cazul serviciilor, vei comunica un cod de TVA către firma vânzătoare care îți va factura fără TVA, urmând ca TVA-ul să îl declari și să îl plătești în România.

Exemplul 4 - Achiziții de produse din UE (sub 10.000 Euro)

Chiar dacă achiziționezi produse din UE a căror valoare nu a atins încă pragul de 10.000 Euro, te poți înregistra în scopuri de TVA pentru a achita TVA-ul aferent produselor achiziționate în România. Acest lucru este avantajos atunci când cota de TVA din țara de unde efectuezi achiziția este mai mare decât cota de TVA din România.

EU2Asset 1TVA

Exemplul 1 – Achiziții de servicii din UE

Exemplul 2 – Prestări de servicii în UE

Exemplul 3 – Achiziții de produse din UE

(peste 10.000 Euro)

Exemplul 4 – Achiziții de produse din UE

(sub 10.000 Euro)

Cod intracomunitar

Cum obțin codul intracomunitar de TVA ?

Intri în aplicația FirmeON, completezi datele de identificare ale firmei pentru care dorești să obții codul de TVA intracomunitar, precum și datele reprezentantului legal (administrator în cazul SRL-urilor sau titularul în cazul PFA-urilor). Acest lucru durează doar 5 minute.

Imediat ce ai introdus datele de identificare, vei primi pe adresa de email specificată de tine documentația completă pentru obținerea codului intracomunitar de TVA, ghidul pentru depunerea acesteia la ANAF și factura fiscală.

Tot ce trebuie să faci în continuare pentru a obține codul de TVA intracomunitar este să listezi documentele primite pe e-mail, să le semnezi și să le depui la sediul ANAF din județul unde firma are sediul social/profesional.

ANAF va elibera codul de TVA intracomunitar pe loc sau în decurs de câteva zile lucrătoare.

FirmeON antreprenori

Am eliminat deplasările la instituții și statul la cozi. 

Am tradus legislația în limbaj uman.

Am redus birocrația la câțiva pași ușor de urmat. 

Acum poți să te concentrezi pe ce e cu adevărat important. Pe ce știi să faci mai bine. Pe afacerea ta.

Generează pe loc toate documentele pentru codul intracomunitar de TVA

ÎNCEPE ACUM