Cod TVA intracomunitar

Obține un cod TVA intracomunitar pentru firma ta și dezvoltă-ți afacerea peste hotare.

cod intracomunitar tva

Obține codul intracomunitar de TVA

Generează codul intracomunitar de TVA simplu și rapid

Obține cererea de acordare a unui cod TVA intracomunitar (special) în câteva minute cu doar 99,90 LEI. Mergi cu cererea generată la ANAF și primești codul de TVA intracomunitar pe loc sau în câteva zile lucrătoare.

Completează datele solicitate, plătește factura prin transfer bancar și în doar câteva minute primești cererea de acordare a codului de TVA intracomunitar direct în inbox-ul tău.

Obține codul de TVA intracomunitar oricând și de oriunde, atât de pe calculator cât și de pe telefon.

Cu FirmeON obții codul de TVA intracomunitar în doar 3 pași rapizi, la cel mai avantajos preț.

Îți suntem alături la tot pasul. Dacă ai întrebări, ne poți contacta oricând la [email protected] sau telefonic la 0784772224.

Cum obțin codul intracomunitar
de TVA ?

După ce completezi datele solicitate în formularul de mai sus vei primi la adresa de e-mail indicată o factură proformă pentru serviciile FirmeON. Odată ce achiți factura prin transfer bancar și ne trimiți dovada plății vei primi pe e-mail cererea de acordare a codului de TVA intracomunitar.

Tot ce trebuie să faci în continuare pentru a obține codul de TVA intracomunitar este să printezi cererea primită pe e-mail, să o semnezi și să o depui la sediul ANAF din județul unde firma are sediul social/profesional. Pe lângă cerere, este bine să ai cu tine și o copie a Certificatului de Înregistrare și a actului de identitate.

ANAF va elibera codul de TVA intracomunitar pe loc sau în decurs de câteva zile lucrătoare.

Cod intracomunitar
EU2Asset 1TVA

Exemplul 1 – Achiziții de servicii din UE

Exemplul 2 – Prestări de servicii în UE

Exemplul 3 – Achiziții de produse din UE

(peste 10.000 Euro)

Exemplul 4 – Achiziții de produse din UE

(sub 10.000 Euro)

Când am nevoie de acest cod?

Codul intracomunitar (special) de TVA este un cod care se folosește de către firmele (indiferent dacă este vorba de un PFA sau de un SRL) care nu sunt plătitoare de TVA. Acest cod este necesar pentru a putea colabora cu firme din Uniunea Europeană.

Exemplul 1 - Achiziții de servicii din UE

De exemplu, dacă vrei să achiziționezi servicii de la o firmă prestatoare din UE (servici precum reclame de la Google sau Facebook, abonamente pentru aplicații web necesare desfășurării activității firmei, etc.), va trebui să le comunici acestor parteneri un cod de TVA. Firma din UE va emite o factură fără TVA, urmând ca TVA-ul aferent (19% din valoarea facturată) să îl declari la ANAF prin declarațiile 301 și 390 și să îl plătești ulterior în România.

Exemplul 2 - Prestări de servicii în UE

Situația este similară atunci când firma ta este cea care prestează servicii către un client din UE. Clientul va trebui să îți comunice un cod de TVA, tu vei emite o factură fără TVA, urmând ca firma din UE să plătească TVA-ul aferent conform legislației în vigoare în țara unde își are rezidența fiscală. În acest caz, singura ta obligație este de a include codul de TVA pe factura emisă și de a declara serviciile prestate în declarația 390.

Exemplul 3 - Achiziții de produse din UE (peste 10.ooo Euro)

Atunci când firma ta achiziționează produse din UE și valoarea achizițiilor depășește pragul de 10.000 Euro, ești obligat să plătești TVA-ul aferent în România. Ca și în cazul serviciilor, vei comunica un cod de TVA către firma vânzătoare care îți va factura fără TVA, urmând ca TVA-ul să îl declari și să îl plătești în România.

Exemplul 4 - Achiziții de produse din UE (sub 10.ooo Euro)

Chiar dacă achiziționezi produse din UE a căror valoare nu a atins încă pragul de 10.000 Euro, te poți înregistra în scopuri de TVA pentru a achita TVA-ul aferent produselor achiziționate în România. Acest lucru este avantajos atunci când cota de TVA din țara de unde efectuezi achiziția este mai mare decât cota de TVA din România.

test azi2Asset 2AAAA

are un rating Excelent

Ce spun clienții noștri

“O echipă profesionistă, de nota 10+, gata să vă ajute când și cum aveți nevoie. Totul a decurs lin și rapid fără nici un stres. Tot ce trebuie să faceți e sa pregați documentele cerute, restul se rezolva de la sine (normal prin munca harnică depusa de profesioniștii de la Firmeon). Vineri au fost depuse actele mele și marți deja aveam in mână toate documentele de la ONRC.Vă recomand cu drag FirmeON, apelați la serviciile oferite cu încredere. FirmeON face parte dintre firmele care ne duc in era digitala, ne fac viața mai usoară prin serviciile oferite, oferindu-vă posibilitatea de a vă focusa pe lucrurile importante ale vieții.”

Albert Hella

“Recomand cu încredere, foarte simplu și rapid ! Am primit toate informațiile necesare și răspunsuri la absolut toate întrebarile pe care le-am pus. P.S. Eu mă aflu în afara României și a fost extrem de simplu și rapid să deschid firma !”

Ionuț Daniel Mirea

“Without FirmeON, the process of setting up my SRL in Romania would have been incredibly hard.They were always responsive, explained each step in simple terms and provided support throughout. This makes a big difference for someone like me, who is not proficient with the language and does not know Romanian trade legislation at all.Thank you for such great service!”

David Saltares Márquez

“M-au ajutat să înființez firma rapid, fără stres. Am primit toate informațiile necesare și mi-au răspuns la orice întrebare am avut. Recomand cu drag!”

Alexandra C. Marin

“Printre cei mai profesioniști oameni cu care am lucrat in viața mea! Multe mulțumiri pentru serviciile dumneavoastră.”

Trascaian Petru Vasile

“FirmeON mi-a oferit un serviciu excelent. Întotdeauna prompți, amabili, oferind sfaturi foarte utile și explicații de o claritate academică!”

Ciprian Dragomir

“Foarte serioși și profesioniști. in 3 zile am primit certificatul de înregistrare. Felicitări!”

Simoniac Vasile

“Servicii de calitate, proces foarte rapid. Recomand cu încredere. Printre puținele firme care te fac să uiți că traiești in România. Multumesc pentru serviciile ireprosabile.”

Sandra

“Sunt foarte mulțumit de serviciile FirmeOn. Multă seriozitate și profesionalism. Totul a decurs foarte repede. Recomand cu încredere.”

Cristian Coroama

“Multumesc pentru serviciile ireprosabile. Comunicare excelentă, proces rapid și informații utile. Recomand!”

Georgiana S.

“Recomand. M-au ajutat cu toate actele necesare pentru firmă și cu multe informații extra. Foarte amabili și eficienți.”

Paula Cadar

“Am deschis firmă in Teleorman cu FirmeON și totul a decurs rapid. Am primit răspuns la toate întrebările și pașii parcurși au fost bine detaliați. Tot procesul a durat doar câteva zile. Recomand cu încredere!”

Dana Bebe

Obține acum codul intracomunitar de TVA

Generează cerere