Eliberare Certificat Constatator Registrul Comerțului

Certificatul constatator este acel document care prezintă starea la zi a unei societăţi şi cuprinde informaţiile esenţiale despre activitatea firmei şi persoanele care o conduc. 

După natura scopului la care servesc, Certificatele Constatoare sunt de patru tipuri:

1. Certificat Constatator de Bază – cel mai solicitat, folosit în scopuri diverse.

2. Furnizare Informații Extinse – pe lângă informațiile cuprinse și în Certificatul Constatator de Bază, mai include și date cu privire la proveniența firmei (dacă este cazul), precum și codurile CAEN secundare, adică cele trecute în statut dar care nu sunt autorizate. Este solicitat de obicei de bănci, la acordarea creditelor. 

3. Certificat Constatator Fonduri IMM

4. Certificat Constatator Insolvență

Certificat constatator

Valabilitate Certificat Constatator

Legea nu instituie în mod expres un termen de valabilitate pentru Certificatele Constatatoare eliberate în temeiul art.4 alin. (2) din Legea 26/1990 privind Registrul Comertului.

Termenul de valabilitate poate fi impus de autoritățile/instituțiile publice sau persoanele juridice care solicită prezentarea Certificatului Constatator.

Termenul de 30 de zile de la data eliberării este des întâlnit în cazul licitațiilor, la bănci dar și în cazul unor instituții publice.

Certificatul Constatator obținut online are caracter de original

 

Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) prin intermediul FirmeON.ro are carater de original chiar daca se obține online deoarece se supune dispoziţiilor Legii nr. 455/2001, privind semnătura electronică şi dispoziţiilor Legii nr. 451/2004 privind marca temporală.

Acesta conține următoarele elemente de siguranță:

  • Semnătura electronică calificată – asigură autenticitatea, integritatea, non-repudierea (certitudinea că a fost emis de către Registrul Comerțului), confidenţialitatea documentului şi este legată de datele în formă electronică la care se raportează, în aşa fel încât orice modificare ulterioară a acestora este identificabilă;

  • Marcare temporală – asigură o amprentă unică a documentului, care atestă faptul că documentul a fost emis la data şi ora precizată, confirmând existenţa informaţiilor semnate la un anumit moment de timp;

  • Watermark (marcaj grafic pe fundalul doumentului) – reprezintă o modalitate de protecţie a documentului, ce împiedică falsificarea sau copierea neautorizată a acestuia;

  • Cod de bare – cod unic de identificare aplicat documentului, care oferă avantajul de a codifica informaţii despre cererea prin care s-a eliberat documentul, printr-un şir de caractere, care ulterior poate fi verificat prin accesarea funcţionalităţii de “Verificare document” din cadrul serviciului online InfoCert. 

Pentru a obține Certificatul Constatator, completează formularul de mai jos sau contactează-ne telefonic la 0784 772 224 și pe email la [email protected].

OBȚINE ACUM CERTIFICATUL CONSTATATOR

Complează numele societății pentru care dorești certificatul
Complează CUI-ul societății pentru care dorești certificatul
Complează numarul de telefon la care dorești să fii contactat
Completează adresa de email unde vei primi certificatul

Total: lei

Acesta este totalul de plată inclusiv taxele de Registru